Wednesday, January 09, 2008

what a shame....


Crazed Fan's Dialogue during Dr. Sheikh Muszaphar @ USM Penang (January 5th, 2008).

Crazed fan: Saya bla bla binti bla
bla, seorang pelajar ilmu pendidikan.
Of course saya nak tujukan soalan
kepada angkasawan kita, Dr Sheikh
Muzasphar (Yeah, right, soalan, it
wasn’t a soalan okay it was a
monologue).

Crazed fan Continued: Saya ingin
mengatakan bahawa saya sebagai bakal
guru akan mendidik anak-anak bangsa
sehingga berjaya menjadi angkasawan
kelak dan mengikuti contoh Dr. Sheikh

Me (starting to get embarrassed): I
looked at my friend who was sitting
down and each of us rolled our eyes
while silently communicating to each
other….. Oh, pleeeasee!

Crazed fan continued on: Saya akan
pastikan mereka akan meminati sains
dan akan menjadi orang-orang yang
berguna. Saya mewakili semua mahasiswi-
mahasiswi di sini …….

Me: Whoaaaa! Just wait a minute there
missy. Just what the hell do you think
you’re doing? Who the bloody hell made
you my representative????
(unfortunately all said in my head)

Crazed fan blabbed on: Saya mewakili
semua mahasiswi-mahasiswi di sini
ingin mengatakan kami berbangga dengan
Dr. Sheikh dan just want to say ………
(drum roll please)….. I LOVE YOU!!!!

Me: WHAAATTT!!! What the hell are you
saying (All of course in my head). I
just really wanted to strangle her.

****************************************

Taken from my friend bulletin. And I was like errgh OMGWTHBBQRST!!!!!!!
What a shame...

No comments: